onsdag, september 15, 2010

Hipp hurra :)

Endelig noe nytt fra meg :) Jeg har ikke gjort så mye kreativt etter sommerferien, har liksom ikke hatt gnisten på ei stund.... men på Stempelscrapmessa fikk jeg laget 3 kort(med lånt utstyr og stasj). Og her er det første av dem, et enkelt bursdagskort. Teksten er fra Norsk Stempelblad, papiret vet jeg ikke hvor kommer fra. Panelet er laget med en Sizzix die fra StampinUp, som heter Top Note die. Sommerfuglen er en punch fra Martha Stewart og bladene er punch fra EK Success. Blomstene er alle fra Prima :)

Tusen takk for besøket ♥ Ha en fin onsdagskveld :)



Finally a new card from me :) Text is from Norsk Stempelblad. Sorry, don't know were the DP is from... The panel is made with StampinUp Tope Note die, butterfly is a MS punch and the leafpuncg is from EK Success. All flowers are from Prima :)

Thanks for stopping by ♥ 



6 kommentarer:

  1. Jeg klarte ikke å være så kreativ i sommer selv, så jeg skjønner deg godt ;-)

    Nydelig kort!! Kjempefine farger og lekkert pyntet :-)

    Ha en kjempefin onsdag du også!

    Klem, Anne

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig kort! Lekre farger og pynten er så flott!
    Rakk ikke innom dere på messa jeg, men vi sees vel snart i Ski igjen kanskje;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. What a wonderful card Elsi.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Et lekkert kort i flotte farger! Nydelige blomster =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i like nydelige farger!

    Ha en fin helg!

    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails