onsdag, september 01, 2010

DT Ett trykk august 10

Da er det på tide å vise frem DT kortene fra augustnummeret til Ett trykk :) Først kommer skissekortet mitt. Alle papirene ble sponset av 3ndy Papir, og jeg valgte å bruke de nydelige barna som motiv på kortet :) Ellers har jeg brukt tekststempel fra Storyteller, bånd og bling fra Kort og Godt, Spellbinder dies, og sommerfuglpunchen er fra Martha Stewart. Rosen er fra Wild Orchid Crafts :) Jeg har også brukt en punch fra StampinUp!

Tusen takk for at du stikker innom hos meg ♥ Og takk for alle koselige kommentarer ♥



Today I can start showing you my DT cards for Ett trykks august issue. First up is my card for the sketch. All papers were sponsored by 3ndy Paper, and I chose to use these cute children as my main focus for the card. Text is from Storyteller, ribbon and bling from Kort og Godt, Spellbinder dies, and the butterflypunch is from Martha Stewart. The rose is from Wild Orchid Crafts. I've also used a punch from StampinUp!

Thank you for stopping by my blog ♥



5 kommentarer:

  1. What a beautiful card Eisi,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Very pretty!!
    Love the 3ndy papers.

    SvarSlett
  3. Så flott kort! De papirene og motivene er jo så flotte, og du har brukt dem på en veldig fin måte. Fint med sommerfuglene.
    Ha en fin søndagskveld!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. For et herlig kort!:) Mange flotte kort du lager, men syns dette var veldig fint!
    -Elisa

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails