onsdag, september 22, 2010

Gratulerer og nyt dagen din!

Kort nummer 2 som jeg lagde på Stempelscrapmessa :) Som sagt så lånte jeg det meste av materialer og stasj, så jeg aner ikke hvor mønsterpapiret er fra. Teksten er fra Norsk Stempelblad, og blomster fra Wild Orchid Crafts og Prima :) Blonden er også fra Wild Orchid.

Takk for at du er innom hos meg ♥♥♥ Ha en fin kveld :)


A turqouise birthdaycard today :) I'm sorry, but I don't know were the DP is from... Text is from Norsk Stempelblad, and flowers from Wild Orchid Crafts and Prima. The lace is also from Wild Orchid.

Thanks for stopping by ♥♥♥




7 kommentarer:

  1. What a wonderful card Elsi.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Elsi! Nydelige farger og delikat dekorert!
    Klem, Carina

    SvarSlett
  3. Nyydelige kort alle tre Elsi!
    Vakre papirer, og nyydelig pynt!!
    Vet ikke om noen andre jeg som lager så lekre kort uten motiver som det du gjør!!
    Blir så vakkert :)
    Ikke lenge til Ski nå! *hurra*
    Gleder meg masse :)
    Forresten, fått inn igjen magneter eller?!
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  4. hi elsi love your cards on your blog but I one to now the butterfly on your card bee for this card is this a pons and what is the cm...from it by by tanja

    SvarSlett
  5. Dette var ett lekker kort! ♥ Så vakkert med de duse fargene og rosene! Halvperlene og tekststempelet er bare så nydelig! Dette var ett veldig flott kort som ejg likte kjempegodt! :)

    Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails