mandag, august 04, 2008

2 awards

Jeg har fått 2 awarder i det siste :) Tusen takk til Laila som gav meg Briliante Weblog for noen uker siden:




The rules for this award:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.



Og tusen takk til Angelo og Eli Kristin som har gitt meg the Wylde Women Award:



The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.
And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy


Veldig mange kreative jenter har fått disse awardene både en og flere ganger, så jeg velger å gi begge to videre til alle som er innom og leser her :) Vær så god til hver og en av dere!

So many talented girls have already received these two awards, so I`ve decided to give them to all of you who reads my blog :) Feel free to post the award on your blog!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails