søndag, august 03, 2008

the gift of friendship

Her har jeg igjen brukt papirer og pynt fra Basic Grey og rubons fra Melissa Francis :) Sånn blir det når jeg reiser ut på stempling...da gjelder det å pakke effektivt. Samme papirer og pynt gjør at jeg kan lage mange kort, uten å pakke med meg hele hobbyrommet :) I tillegg har jeg brukt bånd, glitterlim, bling og metallpynt :)

One more card with the same papers and embellishments from BG and MF :) That whats happens when I go out to stamp friends....I have to pack as little as possible. The same papers and embellishments alow me to make several cards in one night, without taking my whole studio with me ;) I`ve also used ribbon, stickles, bling and a metalheart :) TFL!

2 kommentarer:

  1. Her var det jo kommet flere flotte kort hos deg : )

    SvarSlett
  2. Åååå - så kjempekoselige kort, vennen!!
    Jeg gleder meg sånn til å stemple og skravle sammen med deg igjen! Av og til kan man være glad for at tida går fort, i alle fall.... ;)

    Håper alt er bra med deg og dine, og at dere fremdeles har deilig sommervær!!

    Ha en strålende uke, vennen!

    God klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails