tirsdag, august 05, 2008

Bursdagskort til Åshild :)

Min gode venninne Åshild feiret 35 årsdagen sin for noen uker siden, og dette kortet er laget til henne :) Jeg har stjålet ideen til denne Coaster boken hos Anita, synes de som hun lagde var så flotte :) I minibøkene på innsiden har jeg limt inn bilder og rubons, i tillegg til personlig tekst. Papirene er fra MM, og jeg har Prima blomster, bånd og metallpynt. Hjertet er fra Heidi Swapp, men er dekket av et lag med glitter.

My good friend Åshild received this card for her 35th birthday. I stole the idea to this coasterbook from Anita, she made 2 gorgeous ones. The minibooks on the inside are embellished with photos, rubons and personal text. Papers are from MM, and I`ve also used Prima flowers, ribbons and metalembellishment. The heart is from Heidi Swapp and I`ve covered it with glitter. TFL!



7 kommentarer:

  1. Åååå - så nydelig kort du har laget til Åshild! Herlige glade farger, som passer perfekt til henne! Nydelig!

    Ha en fin uke, vennen!

    God klem

    SvarSlett
  2. Den var virkeli lekker Elsi :)
    Tenker hun ble glad for den :)

    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  3. Nydelig bursdagsbok du har laget til Åshild!!! Har ennå ikke prøvd meg på denne, men det kommer nok:)

    Ønsker deg ei fin og kreativ helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nyyydelig bursdagsbok, så flot ide! Det ligger en overraskelse til deg her hos meg ;)

    Fortsatt god helg! ;)

    SvarSlett
  5. Hei Elsi, så lekker bursdagbok, og andre kort du har laget i det siste! Så kjekt at du også skal til Ski, gleder meg veldig til den husmorferien!

    SvarSlett
  6. Kjempefin Coaster Book til
    Åshild!! Såå koselig å få!

    Jeg har laget noen slike jeg også og de var virkelig artige å lage!!
    Håper du har hatt en fin sommer
    Elsi!
    Klem fra Maria:-)

    SvarSlett
  7. Åh, så nydelig!♥
    Herlige farger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails