tirsdag, januar 25, 2011

DT Ett trykk desember 2010 - Monokromatisk

Mitt rosa monokromatiske kort i Ett trykk sist :) Det nydelige stempelet er fra Stempelglede, papirer husker jeg ikke hvor er fra, blingswirl fra Prima og lekre roser fra Wild Orchid Crafts. Sommerfuglpunchen er fra Martha Stewart. Jeg ser at det første bildet er litt uklart, beklager det... kortet er solgt så jeg får ikke tatt nye bilder ;)

Ha en flott tirsdag ♥


My pink monochromatic card from Ett trykks december issue. The love text is from Stempelglede, sorry I can't remember who made the paper, blingswirl from Prima og gorgeous roses from Wild Orchid Crafts. Butterflypunch is from Martha Stewart. My apologies for the blurry photos, the card is sold som I can't take new ones...

Wish you all a great Tuesday ♥



5 kommentarer:

  1. Veldig vakkert, sart og romantisk :)

    SvarSlett
  2. Sååååååå, nydelig! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig og lekkert kort! Jeg har tatt meg en runde i bloggen din og her var det utrolig mye flott!!
    Legger meg som følger for inspirasjon og glede:))

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. For et nydelig kort, Elsi! Og utrolig lekker sammensatt pynt! Takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg har lagt ut oppskriften på knekkebrødene :) Ha en herlig søndag videre! Klem fra Gunhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails