fredag, januar 21, 2011

DT Ett trykk desember 2010 - Skissekort

Skissekortet mitt fra Ett trykks desemberutgave :) Jeg har lånt motivstempelet, men jeg tror det er fra Lily of the Valley. Det er fargelagt med Copics. Teksten er fra Norsk Stempelblad :) Papiret er fra Melissa Frances, den lekre blonden og de hvite diamantene er fra Kort og Godt. Julestjernene er fra Wild Orchid Crafts og puncher er fra Martha Stewart.

Ha ei riktig fin helg ♥♥


My card after the sketch in Ett trykks decemberissue :) I borrowed the image from a friend, but I think it's from Lily of the Valley. I've colored with Copic markers. Text is from Norsk Stempelblad. Paper from Melissa Frances, lace and white diamonds from Kort og Godt. Pointsettas are from Wild Orchid Crafts and punches from MS.

Happy weekend everyone ♥♥



2 kommentarer:

  1. Så flott julekort Elsi! Nydelig fargelagt motiv!
    Godt å se at det ikke bare er jeg som fremdeles har julekort i bloggen;)
    Kommer du til Ski i mars forresten?
    Ønsker deg en flott og kreativ helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. What a wonderful card Elsi,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers and the details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails