søndag, mars 15, 2009

With great love

Jeg var med på ett kurs på Skitreffet :) Det var med den utrolige kunstneren Åshild! Hun lager de vakreste ting, og et kurs med henne er utrolig lærerikt :) Jeg tror vi alle håpet at litt av hennes magi skulle smitte over på oss etter kurset.... men, dessverre *hihi* Uansett, her er det vakre kortet vi lærte å lage på kurset :) Det er tredelt, men husker ikke hva det heter på engelsk jeg ;) Det er laget på tykk papp, og vi klina og klæsja i vei med maling, drodling, lim, papir og embossingpulver :) Til slutt ble det bundet sammen med Bind it All maskinen. Kjempemoro! Takk Åshild, for et kjempeflott kurs!!

Ha en fortsatt fin søndag og takk for at du er innom!!

I attended one class at the stampgathering in Ski, and this is the card we made in class with the talented miss Åshild :) It`s in three parts, but I can't remember what it's called in english...sorry! We used paints, papers, stamps, collageimages and embossingpowder. TFL!



Innsiden




Baksiden





12 kommentarer:

  1. Så stilig! Mange flotte elementer her, herlige farger.
    5 dager igjen.. ;)

    SvarSlett
  2. Så stilig det her ble da:)
    Nydelige farger
    God klem

    SvarSlett
  3. Herlig kort/arch. Har noen farger som er helt utrolig stilige!
    Sees kanskje til helgen?

    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Dette var stilig!! Kjekt med noe annerledes :) Herlige farger du har brukt!

    SvarSlett
  5. Skjønner at du koste deg på Skitreffet - og Åshildkurs må da være drømmen!!! Fantastisk flott og sikkert veeeeldig moro å lage.
    Takk for titten Elsi.

    Ha en god kveld.

    SvarSlett
  6. Skikkeligt lekkert dette Elsi!!! Så nydelige farger og så flott ide!

    Glede meg te i mårå ;o) ha en fine kveld!

    Knib

    SvarSlett
  7. Wow, this is stunning!!! love it!

    SvarSlett
  8. Så lekkert dette var. Skulle gjerne vært på det kurset jeg også.

    Ses i morgen :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Åhhh dette er bare så stilig!!!
    Angrer på att jeg ikke ble med på kurset...
    Neste gang skal jeg!
    Og tror nok vi treffes på lørdag,om jeg får overtalt gubben *fnis* ;)
    Klemmiser fra Maya :)

    SvarSlett
  10. Go'ing *klem*

    Og kortet ditt ble råflott! Stjerne i boka, kjære elev *fnis*

    SvarSlett
  11. så utrolig fint kort!! me like a lot! likte den artsy finishen, og selvfølgelig den gøyale formen. inspirerende til tusen ;) takk.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails