tirsdag, mars 17, 2009

Nok et grønt kort :)

Dette er det andre kortet jeg lagde på Ski-treffet :) Lurer på om jeg er inne i en liten grønn periode *fnis* Alle 3 kortene på treffet, inkludert det siste, halvferdige kortet(unntatt det råååsa kurskortet da) er nemlig også i grønntoner ;) Men, jeg liker veldig godt duse grønnfarger og da jeg fant så mange lekre, grønne pyntepapir hos Minnehjørnet, ble det bare sånn :) Motivet har jeg funnet på internett, blomstene er fra Prima, mens halvperler, metallsommerfugl og blonde er fra Kort og Godt. Mønsterarket husker jeg dessverre ikke hvor er fra... beklager! Borderpunchen er fra Fiskars og jeg har også brukt dies fra Spellbinders :) Hattenålene kjøpte jeg hos Minnehjørnet.

Tusen takk for alle kommentarer, de setter jeg stor pris på :) Ha en fortsatt fin tirsdag og takk for at du er innom hos meg!

My second card made at the Ski-gathering :) I think I'm in a green mode at the moment *lol* All my cards from the gathering(unless my very pink classcard of course) turned out green ;) The motif is downloaded from the net, flowers are Prima's and lace, butterfly and pearls are from Kort og Godt. I've also used Fiskars borderpunch and Spellbinders nestabilities dies :) The hatpins I bought at the store Minnehjørnet. Thanks for looking and have a nice day!





4 kommentarer:

  1. For et lekkert kort! Rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  2. Lekkert grønt kort Elsi..det er nok en god farge for tiden. Passer bra til layout'en på bloggen din her. :fnis:

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort,Elsi!!
    Og lekre detaljer :)
    Tror jammen meg papiret er ifra kaiserkraft *hmmm*
    Ikke sikker men..
    Og gubben er overtalt :)
    Så vi kommer en tur på lørdag!
    (Stakkars mann *ler*)
    Go`klem fra Maya :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i herlige farger! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails