tirsdag, mai 27, 2008

Invitasjon

En liten invitasjonstag med omslag :) Jeg kuttet en stripe på 10cm av et 12x12 ark og brettet sammen. Så klippet jeg ut buen med en sirkelpunch og knyttet 2 bånd rundt for å holde det sammen :) Papiret er fra s.e.i, teksten er min design; bryllup 4B, Primablomst og et hjerte fra Heidi Swapp som har fått litt MM pearlglaze på seg. Scallop panelet er en punch fra Marvy :) Teksten på tagen er printet rett på kartongen og jeg stemplet swirlen fra Stempelglede rundt alle kantene :)


An invitasiontag for a wedding :) I cut a 10cm strip of a 12x12" Bazzill and folded it. Punched the top with a circlepunch and tied 2 ribbons on to hold it together :) Papers are s.e.i, the text my own design; bryllup(wedding)4B, a Primaflower and a chipheart from Heidi Swapp with a little MM pearlglaze on. The scallop oval is a punch from Marvy. The text on the tag is printed right on the cardstock and I stamped a swirl from Stempelglede on all the edges :) TFL!


8 kommentarer:

  1. Kjempe lekker, Ellsi. Du hadde brukt så delikate farger :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Kristin :)

    Hvis du vil ha noen av stempelplatene mine, er det bare å sende meg en mail på
    elsi67 "alfakrøll" gmail.com,
    jeg har de hjemme :)

    elsi

    SvarSlett
  3. Såååå nydelig invitasjon du har laget, vennen! Utrolig lekker!!

    I morra får vi vårt nye familiemedlem, og gjett om det blir stor stas... Vi gleder oss veldig alle sammen. Så da får vi bare håpe at den lille nusselig pusen vil trives hos oss!

    Håper alt er bra med deg og dine. Ha en riktig fin helg, vennen!

    God klem

    SvarSlett
  4. Denne var virkelig nydelig!

    SvarSlett
  5. heiiiiiii;)
    ååååå så nydelig det var da;) og så herlige farger.

    ha en kjempe fin dag

    klem fra elisabeth

    SvarSlett
  6. Åh, så nydelig!♥ Deilige bryllupsfarger dette...

    Jeg har lagt deg inn på link-lista i bloggen min, håper det er OK. ;o)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig bryllupsinvitasjon!
    Morsom måte tagen er "pakket inn" på!

    SvarSlett
  8. Wow dette var jo bare kjempe lekkert!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails