onsdag, mai 21, 2008

AJ side

Jeg har kasta meg med i en rundreise med Art Journaler dvs. vi sender ut vår egen AJ som skal rundt til alle deltakerene, der hver skal lage en AJ side før de sender den videre til neste mann på lista :) Så, her er min side i Elin`s AJ :) Jeg har brukt MM maling, et collagebilde, litt gammelt notepapir, Primablomster, stempler og selvlaget overlay. Teksten er et stempel fra Wordsworth, "engel" fra min egen design; definisjoner 3B og ramma er fra Prima som er stemplet med hvit Stazon på transparent og klippet ut.

I`ve joined kind of a Round Robin, were we send out our own art journal on a roundtrip to all participants, and we make one page pr. journal before we send it off :) So, here is my page for Elin`s AJ. I`ve used MM paints, a collagephoto, old notepaper, Primaflowers, stamps and I made my own overlay :) The text is a stamp from Wordsworth, "engel/angel" is my own design; definisjoner 3B and the overlayframe is a stamp from Prima, stamped with white Stazon and cut out. TFL!

5 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig og romantisk Elsi! Vakre fargekombinasjoner, nydelig med notene som kommer igjennom fargleggingen. Tror jeg må ha meg de blomstene jeg også gitt. Nå klarte du å friste! Likte dette veldig godt!

    SvarSlett
  2. Ååå så nyydelig den var.
    Så sarte og herlige farger.

    Ha en fin kveld!!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  3. Så nydelig denne var , Elsi. Likte så godt fargene og den engelske tsksten var bare helt topp.

    SvarSlett
  4. Åå så lekker denne var Elsi, utrolig fint og delikat med rosa og brunt!! Ha en fin og solrik helg!!

    SvarSlett
  5. Denne siden ble skikkelig lekker Elsi!!! Nydelige blomster har du fått og;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails