lørdag, desember 29, 2007

Tusen takk!!

Tusen takk for alle julehilsener og god bedring-hilsener, de varmer stort!! Jeg vil også takke for alle de utrolig vakre julekortene og bursdagskortene jeg har fått! Tusen, tusen takk, jeg er så glad for at jeg har så mange gode venner som tenker på meg!! Bare se på alle de lekre kunstverkene som har kommet i postkassen min de siste dagene, se og nyt :)


Disse er fra Anita T og Trine, tusen takk!!


Så fra Kirsten og Tonje/Snuppeline, tusen takk!!


Fra Bjørg og Anka, tusen takk!


Og så fra Siv Linda/Sivic og Nina/Matilde, tusen takk!!


Disse er fra Ruth/Simba og Iren, tusen takk!


Fra Gunn Marit, tusen takk!


Og fra Annie, tusen takk!


Lekre bursdagskort fra Anita T og Lene, tusen takk!


Enda flere lekre bursdagskort fra Gry og Anne, tusen takk!


Og til slutt et vakkert fra Hanne/limogglitter, tusen takk!

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte julekort du har fått.

    Godt å høre at formen har blitt bedre og at det ble jul i stua likevell. :) Ønsker deg et spennende nytt år.

    SvarSlett
  2. Hei Elsi, hyggelig med hilsen på siden min! Har ikke fått med meg at du var syk jeg, håper du er oppegående til helgen!!!! Fortsatt god bedring!Har laget bursdagskort til deg, så det får du litt på etterskudd til helgen ;) Klart det er i orden du linker, det hadde jeg tenkt å gjøre til deg også ;)

    Klem, ruth.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails