søndag, desember 23, 2007

**litt julestemning**

Det blir visst jul i år også :)) Med god hjelp av guttene mine er juletreet på plass i stua, og Kevin har pyntet i vei og hengt opp akkurat det han hadde lyst til :) Så dette året har vi en interessant blanding av pynt på treet, men pytt....synes det ble kjempefint jeg! Gode gutten min! Selv er jeg bedre, og har fått satt på plass litt engler, lys og nisser :) Så julen blir ganske bra i år allikevel!











Jeg er så heldig at jeg har en super svigermor, og i går var hun innom med 2 kakebommer fulle av julekaker til meg :) En svær en med nystekte krumkaker(namnam), og en med supergode risboller :) Tusen takk svigermor, du er en engel!!






En riktig God Jul til alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Skikkelig trist at du har vært så dårlig midt oppi alle juleforberedelsene, men dette er jo typisk. Når det passer som dårligst kommer bassiluskene snikende og angriper.

    Men en ting er sikkert, nissen har arbeidsdag i morgen uansett, så jul blir'e vennen. Vil i alle fall ønske deg og dine en fredelig og magisk jul. Måtte julenissen lete godt i sekken sin og finne gaven som ligger ditt hjerte nærmest.

    Kos deg og nyt alt som nytes kan!

    Juleklem fra Anita

    SvarSlett
  2. Så godt at gutta har tatt ansvar, vennen :) Flott tre!

    Nå håper jeg dere får en fin julekveld. Takk for at du er du, vennen, og takk for alle gode øyeblikk vi har delt. Er så glad i deg!

    Gode klemmer til både deg og gutta :)

    SvarSlett
  3. Ta godt vare på deg selv nå, vennen, og gjør som legen har sagt. Dette kan nemlig henge i lenge, hvis du ikke gjør nettopp det!
    Juletreet ble kjempefint, det! Godt at gutta dine skjønner at du faktisk må ta det med ro! :)

    Jeg ønsker deg og dine er fredelig og god julfeiring...

    Mange juleklemmer fra meg!

    SvarSlett
  4. Så bra at du er på bedringsvei, Elsi!

    Ønsker deg og dine en riktig god og fredfyll Jul og alt godt for det nye året :-) !!

    Snakkes på treffet!

    Stor juleklem fra Beata.

    SvarSlett
  5. Stakkars deg som er dårlig midt oppi juleforberedelsene og jula. God bedring videre! Tusen takk for kjempekoselig julekort! Jeg vil få ønske deg og dine en gledelig og fredfylt jul!

    Juleklem fra Gunhild

    SvarSlett
  6. Hei... er bare innom jeg, og beundrer kortene dine... :) En god jul videre, og god bedring....

    SvarSlett
  7. Hei Elsi. Leste nettopp på Rubberstams at du var jubilant i går!!!! Gratulerer såååååå mye med dagen. Håper at du hadde en fantastisk dag med masse pakker og oppmerksomhet og at du ble gjort ekstra stas på av alle rundt deg. Det har du fortjent!

    Ha en fin jul videre og ta det med ro og slapp av sånn at du blir helt bra igjen.

    Gooood jule-bursdagsklem

    SvarSlett
  8. Hei Elsi og godt nyttår til deg!!

    Håper du har hatt en fin jul, og at
    lungebetennelse slapp taket etter hvert.

    Gleder meg til å følge med i bloggen din framover i 2008.

    Go klem fra Inger Marie

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails