mandag, januar 11, 2010

Mer Sizzix :)

Jeg har mer Sizzix å vise frem :) Denne gang en liten pose med scallopkant på lokket. Perfekt til å putte oppi en liten sjokolade, et smykke eller kanskje litt stempelstasj?? Papiret er fra Maja Design, mens du finner resten av materialene hos Kort og Godt Hobby :)


Tusen takk for alle koselige kommentarer, de setter jeg stor pris på!! Ha en flott mandag :)



More Sizzix to show you, this time a small bag with scallopedges :) Perfect for a small chocolate, some jewelry or maybe some stamp-embellishments?? Papers are from Maja Design, but the rest of the materials comes from Kort og Godt :)

Thank you so much for all your sweet comments, they mean so much to me!! Have a great monday :)







105370 Sizzix Bigz XL Bag with scallops
104805 Papirblomster roser gammelrosa
105176 Blader grønnbrun
104853 Diamanter 3mm rosa
105322 Slørbånd 27mm gammelrosa
105081 Glitterlim

4 kommentarer:

  1. Herlig Elsi!!

    Geniale disse sizzix diesene..spørs om jeg må ha noen slike både privat og i butikken!!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. For en delikat pose Elsi ;) Gla jeg har den jeg også ;)

    Ha en fine dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. wow!! this is just stunning! Hugs juls

    SvarSlett
  4. Så nydelig og søt denne var! Hmmm, det spørs om det blir en liten sissix-ordre fra meg snart :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails