torsdag, mars 08, 2012

Kurskort fra Camelia/Kort og Godt

For noen uker siden holdt jeg brettekortkurs for 10 herlige damer hos Camelia :) Her er begge kortene vi laget. Det første var et "Free standing pop-up card" der malen er funnet på Youtube. Kort nr.2 var et "Magic Card" og jeg fant mal og fremgangsmåte hos Marianne :)



Papirene er fra Fancy Pants og vi brukte dies fra Spellbinders og Marianne Design. De flotte tekststemplene, perlene, silkebåndet, den lillle ovale diecuten og rosene er fra Kort og Godt :) Bladpunchen er fra Martha Stewart. Vi brukte Distress Ink Tattered Rose til å sverte ramma og inni ovalen. 







Her er papirene og motivet fra Pion Design. Dies er fra Spellbinders. Kantpunch og bladpunch er fra Martha Stewart. Tekst, perler, snurreroser og bånd er fra Kort og Godt :)
Alt som er brukt på begge kortene kan kjøpes hos Camelia


Takk for at du besøker bloggen min ♥ Ha en flott torsdag ♥



2 kommentarer:

  1. Smukt, smukt arbejde, jeg elsker romantik og vintage. knus morkaren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails