torsdag, april 07, 2011

Veskekort fra Papirfesten

 I helga var jeg på Papirfesten :) Det er så utrolig givende å være med på slike stempeltreff! Jeg er ikke så veldig produktiv på treff.... det blir alt for mye skravling og latter, men litt har jeg da laget :) Det første er et veskekort. Jeg har sett flere slike i diverse blogger rundt omkring, men jeg lagde like godt min egen mal for å få det slik jeg ville ha det :) Jeg har gjort det litt enklere også og brukt et dobbeltsidig mønsterark, i stedet for kartong og haugevis med paneler ;)

Jeg brukte også dette kortet på kortkurs hos Kort og Godt
 på tirsdag :) Det ble godt mottatt og jentene var superflinke til å lage veskekort :)

Papiret er fra Prima, og sommerfugl og kantpunch fra MS. Stempel, blonde, perler, blomster og dicuts er alt fra Kort og Godt :)

Ha en flott torsdag ♥




A pursecard today :) I've seen these in several blogs lately, but I've made my own template to get it the way I wanted it. Papers are from Prima and punches from MS. Stamp, lace, pearls, flowers and diecut are all from Kort og Godt :)

Have a great Thursday ♥




5 kommentarer:

  1. This is a gorgeous creation Elsi. I love the papers and the embellishments are so beautiful.

    Hugs Jannie

    SvarSlett
  2. Denne var veldig flott! Jeg likte din forenklet version - mye finere og sikkert mye raskere å lage :)

    Snakkes på lørdag :)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig veskekort!!
    Herlig mønsterpapir du har brukt og så lekkert pyntet!
    Håper du får en superduper helg!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails