tirsdag, oktober 26, 2010

Siste kortet fra Papirfesten

Her kommer det 3. og siste kortet jeg laget på Papirfesten :) Jeg synes disse jentene fra Kenny K er utrolig kule, og ikke minst er det en drøm å fargelegge med Copics. Dette kortet fikk min kjære mann da han hadde bursdag for noen uker siden :) Han ble godt fornøyd!

Papirene er fra Maya Design, teksten er fra Kort og Godt, blingswirl fra Prima og lekre roser fra Wild Orchid Crafts. Jeg klarte visst å få brukt en Spellbinders her også ;))

Tusen takk for kommentarene ♥ Ha en fin tirsdag! Klem ♥



My last card that I made at the Papirfest :) I just love these girls from Kenny K, and they are just a dream to color with Copics. My husband got this card for his birthday a few weeks ago... needless to say he was very pleased with his card this year ;))))

Papers are from Maya Design, text from Kort og Godt Hobby, blingswirl from Prima and gorgeous roses from Wild Orchid Crafts :) 

Thanks for stopping by and leaving me such wonderful comments ♥ Hugs♥




br

13 kommentarer:

  1. Er det mulig?..... Knall lekkert:)

    SvarSlett
  2. Hot chick ! Kult kurt, med flotte farger og tøff jente :-)

    SvarSlett
  3. Steike for et kanonstilig kort!!! Hehe kan tenke meg mannen ble fornøyd ja, det hadde i alle fall min blitt. Tusen takk for super inspirasjon;-)
    Ha en super dag

    SvarSlett
  4. Wahhhsinnn. Soooo beautiful.

    Nadine

    SvarSlett
  5. Dette kortet er så STILIG!!
    Lekkert! :D

    SvarSlett
  6. Så utrolig lekkert kort..!!..
    Og nyyyyyyyyydelig fargelagt..!!....
    Tror jeg må prøve meg på noen sånne motiv...har liksom "grodd fast" i magnolia jeg....

    tirsdagsklem
    HegeT

    SvarSlett
  7. WOW!!! Sier jeg bare!
    Dette var rålekkert!

    SvarSlett
  8. So gorgeous card,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  9. Wow, this is gorgeous. I love the image and it has been beautifully coloured!
    Clairex

    SvarSlett
  10. NYyydelig kort! digger kortene dine, er bare ikke så flink til å legge igjen spor etter meg. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  11. Dødslekkert kort! Tipper gubben blei glad for dette, ja ;)

    SvarSlett
  12. Hei! Så mye stilig du lager. Vil gjerne følge deg videre, og kanskje få litt inspirasjon når jeg en gang har tenkt å sette i gang selv ;-)

    mvh Solfrid ¤

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails