torsdag, juli 01, 2010

Juli-utfordring hos Kort og Godt

Ny måned og ny utfordring i bloggen til Kort og Godt :)

Denne måneden er utfordringen en fargeutfordring.
Fargene er :

Dere kan lage hva dere vil om det er kort, LO eller ande ting så lenge dere bruker fargene over.
Det skal også brukes minst ett produkt fra Kort og Godt Hobby.
Frist for å delta er innen kl. 20.00 lørdag 31 juli. 
Du kan lese mer om dette i bloggen til Kort og Godt :)



Her er mitt inspirasjonkort til utfordringen :) Bånd, stempel og halvperler er fra Kort og Godt. Bladene er en die fra Sizzix, som du også finner hos Kort og Godt. Papiret er fra My Minds Eye, og puncher fra Martha Stewart. De lekre rosene er fra Prima :)

Ha en fin torsdag og takk for at du er innom hos meg :)


A weddingcard in the colors of white, cream and mint :) Stamps, ribbon, pealrs and Sizzix leaves die are from Kort og Godt. Paper is My Minds Eye and punches from Martha Stewart. The pretty roses are from Prima.

Have a nice Thursday everone :)



4 kommentarer:

  1. Supersmukt kort du har lavet. Jeg har meldt mig som følger af din blog, og jeg er sikker på jeg ofte vender tilbage for at se mere af de fine ting du laver.
    :)
    Dorthe

    SvarSlett
  2. For et fantastisk kort!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Dette va lekkert vennen :) Nydleige farger dette her og så ser jeg du har fått deg ny spellbinders også ;)

    Ha ei flotte helg!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Knallflotte kort du lager....:):)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails