mandag, mai 10, 2010

2 konfirmasjonskort til :)

Nå er det endelig slutt på konfirmasjonskortene for i år, og dette er de 2 siste guttekortene jeg har laget :) Fremdeles veldig enkelt pyntet. Det første har stempel fra Norsk Stempelblad, ukjent papir, blonde og bling fra Kort og Godt, og jeg har brukt Spellbinders og punch fra StampinUp.

Det andre kortet har papir fra Inkido, stempler fra Stempelglede og Norsk Stempelblad. Diamantene er fra Kort og Godt, og selvsagt Spellbinders og puncher fra Martha Stewart og StampinUp ;)

Takk for besøket, ha en fin mandagskveld!



My last confirmandcards for this year. Stamps from Norsk Stempelblad and Stempelglede. Lace and bling from Kort og Godt, papers from Inkido, and of course Spellbinders dies and punches from Martha Stewart and StampinUp ;)

Thanks for stopping by and have a great monday!


3 kommentarer:

  1. Du har laget så utrolig masse flotte konfirmasjonskort i det siste Elsi;)
    Og jeg liker spesielt godt de du har brukt Inkido-papirene(som jeg har designet) på:)
    Takk for inspirasjonen!
    Kos og klem fra Kristine

    SvarSlett
  2. Så flotte komf kort Elsi!!! Ser du har fått deg noe nytt siden sist *tjihi*

    Håbe du får ei fine uga :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige konfirmasjons-kort. Så "enkle" og "rene".

    Ha en fin kveld!

    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails