tirsdag, november 03, 2009

En liten innflytningsgave

Jeg har laget en liten gave til ei venninne som nettopp har flyttet inn i "nytt" hus :) Det er et metallhjerte som jeg har svampet med flere lag hvit gesso, og deretter stemplet på og pyntet litt. Det lekre tekststempelet er fra Stempelglede, perleswirlen fra Prima og rosene er fra Wild Orchid Crafts. Hjertet er sterkt inspirert av dyktige Nina, tusen takk skal du ha vennen!

Tusen takk for at du er innom hos meg!



A small housewarming gift for a friend of mine :) It's a metalheart that is sponged with white gesso, stamped on and embellished. Stamp is from Stempelglede, swirl from Prima and roses from Wild Orchid Crafts. The heart is strongly inspired by the talented Nina, thank you sweetie!

The sentiment is translated to:
Magic is believing in yourself, if you can do that you can make anything happen!

Thank you for visiting my blog!









4 kommentarer:

  1. Dette hjertet var så nydelig Elsi! Og jeg er også så gla for at Nina laget denne flotte ideen til oss *lol*

    Klem

    SvarSlett
  2. just so beautiful and elegant!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails