tirsdag, september 29, 2009

Gjenbruk av blomsterboks

Denne boksen er i juliutgaven av Ett trykk, i artikkelen om gjenbruk:) Alle i KT fikk hver vår boks og vi skulle pynte denne og lage 4 matchende kort :) Det er tom Primaboks og blomstene oppi var digre, så kortene er i normal størrelse 6"x6" Jeg har malt med hvit akrylmaling og svertet med lysebrunt blekk. Kantpunchen er fra Fiskars og så har jeg brukt Spellbinders dies til ovalene. Stemplene er fra Stempelglede og min egen plate 8B :) Ellers har jeg brukt Primablomster og blingswirls, sommerfugler fra Karen Marie Klip(kjøpt hos Panduro) og Liquid pearls fra Ranger :) Papiret er fra Dream Street Papers og så har jeg brukt en embossingdie fra Cuttlebug :)

Takk for at du er innom hos meg!!

A DT entry in the july issue of Ett trykk, in the article about recycling :) All the DT members got a box each and we also had to make 4 matching cards to put in it :) It's an empty Primabox and the flowers in it were huge, so the cards are in a normal size 6"x6". I painted it with white acrylic paint and sponged all edges with creamy brown ink. Punch from Fiskars and Spellbinders ovals :) Stamps are from Stempelglede and Else Irene Meling Design. Primaflowers and blingswirls, Liquidpearls from Ranger and Dream Street Papers. I've use an embossingdie from Cuttlebug on the cards.

Thank you so much for stopping by my blog!









2 kommentarer:

  1. Boksen er bare drittlekker
    takk for titten:))

    SvarSlett
  2. Utrolig flott boks du har dekorert, og kortene er like nydelige :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails