fredag, juni 05, 2009

DT Ett trykk april 09

Nytt bidrag til Ett trykk april, og denne gangen et konfirmasjonskort til gutt :) Alle stempler og pynt er fra Kort&Godt Hobby :) Jeg har rufset alle panelene i kantene med edgescraper, og svertet med Fluid chalk ;) Motivet er fargelagt med Distressrefiller.



Another DT-entry for Ett trykk. This is made for the norwegian tradition of Confirmation. All stamps and embellishments are from Kort&Godt Hobby. I`ve colored the image with Distress inkers :) TFL!

Nærbilde av den kule metallpynten, caps og dødningehode ;)

Jeg har brukt hampetråd til å feste pengegaven med :)


Her viser det at jeg har stiftet fast tråden til pyntepapiret, før jeg limte det på kortet.


Card recipe
Stamps: Kort&Godt
Ink: Fluid Chalk-Chestnut roan, StazOn-Timber brown
Papers: Bazzill, MyMindsEye
Embellishments: Kort&Godt-metalcharms, eyelets, string.
Tools: Crop-a-dile, Edge scraper, stapler
Coloring: Distress reinkers

Tusen takk for besøket!! Jeg setter veldig stor pris på alle koselige kommentarer, tusen takk!

2 kommentarer:

  1. Råstilig kort! Flotte farger, og lekkert dekorert :O)

    SvarSlett
  2. Lovely card, Elsi, I love the colours and all the little details! Have a beautiful Sunday,
    Love, Sanda xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails