lørdag, januar 17, 2009

Nydelige julekort i postkassa mi :)

Jeg er så heldig at jeg hvert år får mange lekre, håndlagde julekort :) De står på skjenken min og skinner i mange måneder, til glede for hele familien og stor beundring fra alle som kommer på besøk :)

Tusen takk til hver og en av dere for det nydelige julekortet jeg fikk!!!

I`m so lucky to receive many gorgeous handmade christmascards every year :) They are displayed on the shelf for many months, to our joy and are admired by everone who visit us in the winter :) Thank you so much!

Fra Cathrine :) Tusen takk!


Fra Bjørg :) Tusen takk!


Fra Beata :) Tusen takk!


Fra Annie :) Tusen takk!


Fra Anita :) Tusen takk!


Fra Ruth :) Tusen takk!


Fra Nina :) Tusen takk!


Fra Marianne :) Tusen takk!


Fra Louise :) Tusen takk!


Fra Gunn Marit :) Tusen takk!


Fra Trine :)


Fra Solveig :) Tusen takk!


Fra Siv Linda :) Tusen takk!

2 kommentarer:

  1. Så flotte kort du har fått!! Masse inspirasjon til julekortsesongen starter ;)

    SvarSlett
  2. Wow å flotte kort du har fått.Så morro.Jeg har en liten ting til deg i bloggen min.Ha en trivelig dag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails