mandag, november 03, 2008

Har fått ny jobb!!!!

*jippi* Akkurat nå er jeg bare så glad!!! Jeg har fått ny jobb!!! Og hvilken drømmejobb da!!!!! Jeg skal begynne hos Kort & Godt og gleder meg kjempemasse til å starte der på lørdag allerede :) Da skal vi ha lagersalg, med masse tilbud! Så hvis du bor i nærheten av Kvadrat, så ta turen innom oss mellom 11-17 førstkommende lørdag 8.nov :) Adressen vår er Stokkamyrveien 24, 4313 Sandnes.

I'm so, so happy just now, because I just got a new job!!!!! And the dreamjob for sure!! I`m starting to work for a firm called Kort & Godt, a wholesale company who sell stamps, embellishments and lots of stuff for stampers and scrappers :) Lucky me!! YEAH!!!!

9 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅ MYE ELSI! Rett kvinne til rett jobb! Lykke til!

    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ny jobb! Hørtes kjekt ut med lagersalg, må se om jeg rekker innom :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny jobb!! Høres ut som drømmejobben, ja :o) Masse lykke til, skulle gjerne kommet innom hadde jeg bare vært litt nermere..

    Lykke til på lørdag.

    Hilsen Rita

    SvarSlett
  4. Gratulerer kjempemye med ny jobb!!
    Herlig leksetid Lo,flotte sjarmerende bilder av Kevin : )

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse med ny jobb den må jo være midt i blinken ;-D

    SvarSlett
  6. Ååååå - nå ble jeg glad! Gratulerer så mye, vennen! Du har tydeligvis fått drømmejobben, og de har fått drømmemedarbeideren!!

    Du har laget så mye lekkert siden jeg var her sist...
    LO'en du har laget er bare så rååååå-lekker!! Så mange herlige detaljer!

    Jeg håper du får en fin dag, vennen!

    God klem

    SvarSlett
  7. Hurra hurra hurra, endelig fikk du jobben du har drømt om :)

    Psst, sms'en jeg sendte deg kan du glemme, jeg har fått ordnet det allerede ;)

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med en helt sikkert vidunderlig jobb!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails