onsdag, november 26, 2008

3 awarder

Jeg har fått hele 3 awarden den siste tiden :) Tusen takk jenter!!

Den første har jeg fått av Anne Bodil, takk for at du tenker på meg! Jeg har fått den et par ganger før, men det gjør ingen verdens ting :)

Wylde women award.

The rules of this award are:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women. And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy


Og de 2 neste har jeg fått av Lena Kathrine, tusen takk for at du tenker på meg!!


The terms are:
1. Pick ten people and pass this award to them.
2. Then contact them and let them know you have chosen them and their blog for the award.
3. Also link back to the person who gave you this award.





Jeg gir alle 3 videre til dere som er innom bloggen min, og ønsker seg en award :) Vær så god :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails