fredag, oktober 31, 2008

Leksetid

En ny LO :) Lekser pleier ikke å være så veldig gøy, men når mor vil ta noen bilder, blir det masse tulling og tøys :) Papir fra MM, bling fra Heidi Swapp og cleartape fra Prima. Bokstavene er thickers from AC og blomstene er selvlaget :)

En riktig god helg til alle sammen!! Jeg skal bruke hele helga på verdens beste hobby, håper du har anledning til å gjøre det samme :) *smil*

A new layout of my son doing his homework at our kitchentable :) Paper is MM, bling from Heidi Swapp and cleartape from prima. Thickers are from AC and I made the flowers myself :) TFL!





4 kommentarer:

  1. En fantastisk flott LO! Utrolig kreativt, og super bruk av sirkler fra ytterst til innerst. Stilige blomster og morsomme bilder!

    SvarSlett
  2. Åh, hva du får til! Fy søren, for en stilig LO - masse flotte detaljer! Selv takk for inspirasjonen!

    Kos deg på treff i helga!
    Litt misunnelig - jeg har nemlig jobbehelg...blæh!

    Stor klem fra Lena Katrine

    SvarSlett
  3. Dæh, denne var stilig, vennen! Herlige Kevin-bilder :)

    Kos deg masse i helga! Jeg skulle så gjerne vært der... men må nøye meg med å sende over noen gode tanker til dere :)

    God klem!

    SvarSlett
  4. Nydelig LO og kjempestilig oppsett!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails