fredag, oktober 24, 2008

Husmorferie i Ski :)

I helga har jeg vært på stempel/scrappetreff i Ski :)) Det betyr husmorferie med hotell og full pakke, masse kos og og 3 hele dager til å bare stemple; herlig!!! Tusen takk til jentene på Minnehjørnet og Ett Trykk for en fantastisk helg!! Slike helger blir ikke særlig produktive, men guri så kjekt vi har det! Skravler og ler, treffet igjen gamle, gode venner og får noen nye venner :)

I tillegg til flere kurs og massevis av utfordringer, fikk vi også en make and take med designer Vibeke Spigseth, som jobber for Scrappers Choice. Vi fikk lage en flott kalenderpose med stempler og ark fra årets julekolleksjon :)

Last weekend I attended a stamping/scrapping gathering at Ski :) A totally housewife vacation with hotel and 3 whole days to just stamp my heart out, great!! I didn`t make that much, but laughed and talked that much more :) In addition to several courses and challenges, we had a make n`take with the talented designer Vibeke Spigseth from Scrappers Choice. A calanderbag with papers and stamps from this years christmascollection :) TFL!!

4 kommentarer:

  1. Hmmm, så fin posen din ble da!-)
    Jeg lagde ikke min ferdig jeg - skal bare mikse og trikse litt med den først *tji-hi*

    Kjempehyggelig å 'endelig' møte deg, Elsi! Utrolig koselig å dele bord med deg, og bli litt kjent - du inspirerer med stadig vekk med dine flotte kreasjoner!

    Ha en super helg!

    Go'klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Hei Elsi!
    Takk for sist. Hyggelig å treffe deg!
    Jeg lagde heller ikke posen min ferdig, men tar den sammen med de 23 andre *lol*.
    Slike helger er virkelig vitamininnsprøytning.
    Ha en fin fin helg.

    Klem - Maria.

    SvarSlett
  3. Hei Elsi.

    Tusen takk for ei kjempefine helg sammen i Ski. Det var helt topp å være sammen med deg både dag og natt :) Og privatsjåfør var du også ;)

    Og du var vel en av de som produserte mest av oss på det bordet.

    Ha ei super helg :)

    Godklem fra Anita

    SvarSlett
  4. for en nydelig gavepose!!! fantastiske sammensatte farger :D Takk for at du deler <3 klemmm

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails