onsdag, september 24, 2008

Minikort

Først av alt; tusen takk for alle koselige kommentarer! De setter jeg stor pris på *klem* Og tusen takk til Bodil for den flotte awarden og ord som varmet. Jeg skal sende den videre snart :)

Jeg har laget noen enkle, søte små kort i helga :) De er ikke større enn 10x10cm ;) Alle bakgrunnene er embosset med embossingfolders fra Cuttlebug. Så har jeg brukt Primablomster, bånd, halvperler, puncher og knapper. Den store teksten er fra Stempelglede, og de små tekstene er skrevet ut på PC.

I`ve made a few simple, sweet tiny cards this weekend :) The size is 10x10cm. The backgrounds have been sent through the Cuttlebug machine, in embossingfolders. I`ve also used Primaflowers, ribbons, pearls, punches and buttons. The large text is from Stempelglede and the small ones are printed on my PC. TFL!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails