mandag, juli 28, 2008

You make me smile

Phuh.....jammen er det varmt på Jæren nå....i dag er det nesten 30 grader her og det skal visst bli enda varmere i morgen! Egentlig har vi slett ikke lov til å klage på sommer og sol, men jeg synes ærlig talt at det er litt i varmeste laget *smiler*

Jeg har laget noen kort basert på Sugared serien til Basic Grey :) Jeg har brukt både papirer, chipboard og knappene :) I tillegg har jeg brukt rubons fra Melissa Frances, primablomster, bling, glitterlim, bånd og metallpynt.

Ha en flott sommerdag alle sammen!

Phuhh...it`s hot here in Norway now :) Almost 30 degrees Celsius and the forecast predict even warmer weather tomorrow! I`ve made some cards based on the Sugared line from Basic Grey. I`ve used papers, chipboard and buttons. In addition I used rubons from Melissa Frances, Primaflowers, bling, stickles, ribbons and metal emb. TFL!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails