onsdag, juni 25, 2008

3 nye AJ sider

3 nye sider er ferdige til rundreisen med Art Journaler som jeg er med i :) De blågrønne er laget med en Heidi Swapp maske og Shimmermists. Oppå har jeg hatt på rubons fra Norsk Stempelblad og Basic Grey. På den brune har jeg malt med MM akrylmaling, brukt klistremerker og biter av en gammel bok :)

3 new AJ pages to the Round Robin I`m participating in are finished :) The bluegreenish ones are made with a Heidi Swapp mask and Shimmer Mist sprays. On top there are rubons from Norsk Stempelblad and Basic Grey. The brown one is painted with MM acrylic paints, stickers and pieces from an old book. TFL!

Anita L`s bok


Anita T`s bok


Linns bok

3 kommentarer:

  1. Hei Elsi! Her var det jo flott!Må nok komme tilbake til deg ja!! - og få litt inspirasjon!
    er det greit at jeg linker til deg på bloggen min?
    Vennlig hilsen Torill

    SvarSlett
  2. Så herlige AJ-sider!! Og de siste kortene dine var også nydelige - som alltid!

    Tusen takk for utrolig kjapp levering, forresten! Nå er boksen i hus, så nå venter bare den store jobben....

    Håper dere får ei fin helg, vennen!

    God klem

    SvarSlett
  3. Superflotte sider, vennen!

    Savner deg....

    God klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails