torsdag, mai 01, 2008

Hjemme igjen :)

Da er årets happening over og jeg er vel hjemme igjen :) Messer er bare så gøy.....masse kjente og ukjente damer(og noen få menn....) som var innom standen min, til tider var det ganske så travelt! TUSEN TAKK TIL ALLE SOM VAR INNOM STANDEN MIN!!

Og ikke minst så fikk jeg shoppa bittelitt selv også ;) Nattstemplinga er jo et kapittel for seg selv da.....blir jammen ikke mye gjort fra min side, jeg bare skravler og ler og suger inspirasjon fra andre :)) Men gøy er det, okke som!

Før jeg reiste, laget jeg en innpakning til en stor 200 grams melkesjokolade. Inspirasjon til den hentet jeg hos Gunhild :) Jeg målte og preget for å få så fine bretter som mulig. Sjokoladen la jeg inni før jeg brettet arket rundt og limte sammen på baksiden, for å få det så stramt at ikke sjokoladen falt ut ;) Mønsterarket er fra My Minds Eye; 29th street market, diecuts fra QK, bånd og en blomsterpunch. Stempelet er fra en av mine stempelplater; Sjokolade 6B :)

The stampshow is over, and it was a blast! A lot of friends and other ladies(and a few men...) stopped by my both, I was very busy at times :) THANK YOU FOR STOPPING BY MY BOTH!

I also had time to do a littlebit shopping myself on sunday :) The nightcrop is so much fun, even thought I never get anything done...I just chatter and laughs all night long! Before I left, I finished a chocolatewrapping, inspired by a very talented lady; Gunhild :) I measured and scored the paper to get nice creases, and wrapped the paper tight with the chocolate inside when clueing it down. Papers are from My Minds Eye; 29th street market, diecuts are QK, ribbon and a flowerpunch. The stamp is my own design(stampplate sjokolade 6B) and translate to; Friends are like chocolate, it`s what`s inside that matters! TFL!!





1 kommentar:

  1. Denne var bare helt nyydelig!!!
    Så mye fint i bloggen din! :)

    Silvia

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails