fredag, mai 09, 2008

En rosa tag

En rosa tag i dag :)Og igjen har jeg funnet inspirasjon hos Bibbi, den damen lager de vakreste ting!!

Her har jeg brukt bare rester....det meste i rosa, men også en del av et gammelt noteark, og i tillegg har jeg brukt blomster fra Prima og MM og bling fra Heidi Swapp. Finérhjertet i rosa er fra en lokal butikk, chipboard fra MM og bånd :) Stempelet er mitt eget; Gratulerer 8B.

My pink tag today is highly inspired by the extremely talented Bibbi! I`ve used mostly scraps here including a piece of an old notepage. Flowers are Prima and MM, and the bling is Heidi Swapp. The heart is bought in a local store and the chipboard is MM :) The stamp is my own; Gratulerer 8B. TFL!

2 kommentarer:

  1. Det er bare en ting å si; lekkert!! Nyydelig rosa tag!

    Så mye annet lekkert du har laget siden sist jeg var innom!

    Takk for sist, forresten, det var kjempekoselig å treffe deg på messa!

    Håper du har en fin pinse :)
    Stor klem fra Gunhild

    PS. takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    SvarSlett
  2. Wow, så utrolig lekker denne ble......
    Nydelige farger, og flotte detaljer....

    tirsdagsklem fr
    HegeT

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails