fredag, april 18, 2008

Nye LO`er

2 nye lo`er er det blitt i dag :) Vi fikk nye, superlekre mønsterark på jobben nettopp, og da måtte jeg bare lage noe av de :) Har brukt noen gamle bilder fra 2006 av Kevin, for jeg er ikke så opptatt av å scrappe kronologisk... Jeg bruker de bildene jeg har lyst til å bruke der og da, så kan jeg heller sette de i rett rekkefølge en annen gang :)

Den gule har mønsterark fra MY Minds Eye; 29th street market....superlekre!! I tillegg har jeg brukt thickers fra American Crafts og Prima blomster.

Den røde er de kanonkule arkene fra BoBunny; Xtreme Teen. Har også brukt transparentbånd fra Teresa Collins og thickers(igjen..simpelthen elsker thickers*hihi*)fra American Crafts. Også min gode, gamle DYMO er brukt.

2 new LO`s today :)We got got a load of new papers at work and I just had to use them :) I`ve used some old pictures from 2006 of my son Kevin, cause I`m not bound to scrap chronological...I just use the pictures I feel like right there and then and worry about getting them in the right order some other time :)

The yellow one have papers from My Minds Eye; 29th street market, some thickers from American Crafts and Prima flowers.

The red one uses the really cool papers from BoBunny; Xtreme Teen, thickers again(yes!! I`m hooked on thickers *lol*)and some transparency ribbons from Teresa Collins. I`ve also used some DYMO text. Thanks for looking!





2 kommentarer:

  1. Hei Elsi,
    og tusen takk for den hyggelige kommentaren du la igjen i bloggen min. Nå blir du med på trekningen av et kort fra meg:)

    Disse LO'ene var jo nydelige, morsomt å se 29th Street-papiret brukt på noe annet enn mine kort *hihi* har helt dilla på dette papiret for tida...

    Ha en fin helg!
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige sider med bilder! Kjempestilig layout, og tøffe detaljer... Liker bloggen din så godt at du har fått en ny award av meg... klem Laila

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails