tirsdag, april 22, 2008

Art Journal

Utfordring nr.3 er favoritt sitat/tekster :) Jeg er veldig glad i sitater/tekster og bruker de masse på kortene mine, mye mer enn stempler faktisk :) Synes det er vanskelig å velge bare et sitat, men dette er en av mine favoritter for tiden. Akkurat dette er rubons, men det finnes også som stempel hos Norsk Stempelblad. MM maling er brukt igjen og rubonsfuglene er fra Basic Grey :)

Challenge no.3 is my favourite text/quotation :) I love quotations and use them a lot on my cards and projects! I found it hard to choose only one text, but this is my favourite right now :) This one is actually a rub on, but you can also buy it as a stamp from Norwegian Stamp Magazine :) It says; A hug is like a handprint from the heart! I`ve used MM paints again and the rub on birds are from Basic Grey :) TFL!


1 kommentar:

  1. hei hei elsi;)
    så masse fint du har laget;) og jeg er enig med deg at de stemplene til stempelglede er kjempe nydelige..
    Jeg gleder meg til å treffe deg på messa, du har masse fine stempler du også;) og kanskje har du noen nye også til den tid???

    ha en kjempe fin uke;)
    klem fra elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails