fredag, april 11, 2008

2 awarder

Jeg har fått tildelt 2 awarder :) Den første har jeg fått av Kirsten og Laila :) Tusen takk til dere begge to, for gode ord som varmer godt!



Reglene for awarden er slik:
Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

Jeg skal gi den videre til 5 bloggere som fortjener den...og da har jeg valgt å gi den til alle som er innom her...dere forjener den hver og en :)




Denne awarden er også fra Laila :) Tusen takk skal du ha!



Reglene for denne awarden:
To my winners there are 5 rules attached to this and they are :
1) You have to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contibutes to the blogging community no mater what language.
2) Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visit by everyone.
3) Each award winner has to show the award and putt the name and the link to the blog that has given her or him award itself.
4) Award winner and the one who has given the prize have to show the link of arte y pico blog so everyone will know the origin of this award.
5) To show these rules

Jeg velger å gi denne til følgende inspirende blogger som viser fantastiske kort og andre lekre kreasjoner :)

Kirsten

Nina

Ruth

Bibbi

Hilde


God helg alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Hei vennen.
    Tusen takk for prisen! Det er utrolig koselig og rørende å høre at man kan være til inspirasjon for andre! Det betyr mye! Tusen takk, vennen!

    Nå ses vi jommen snart! Det skal bli kjempekoselig! Gleder meg sånn til å treffe deg igjen!

    Ha det riktig godt så lenge!

    God klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails