onsdag, mars 12, 2008

Flere kunstkort i postkassa mi :)

Jeg har fått enda flere bursdagskort:) Jeg blir så utrolig glad når jeg får håndlagde kort, som giveren har lagt hele sitt hjerte i! Tusen takk til hver og en av dere, for at dere tenkte på meg på bursdagen min!

Et nydelig, rundt kort fra Annette :)
Tusen takk, vennen!


Et vakkert kort fra Kirsten, like vakkert på alle 4 sidene :)
Tusen takk, vennen!


Et herlig kort fra Marianne :)
Tusen takk!


Et nyydelig kort fra Gunhild :)
Tusen takk for kortet og gaven som fulgte med!


Et kjempelekkert kort og nydelig eske fra Åshild :)
Tusen takk for kort og gaven som lå i esken, vennen!


2 kommentarer:

  1. Så masse flotte kort du har fått! Små kunstverk, alle sammen. Så er det veldig mye fint du lager selv også, da. Vil gjerne komme tilbake hit og finne inspirasjon, så jeg håper det er greit at jeg linker til deg? Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Oi oi oi så mye flott du lager - og så flotte kort du fikk til dagen din, he-he! :)

    Om det er ok for deg, så linker jeg gjerne til siden din...? Her kommer jeg gjerne tilbake ;)

    Fortsatt god påske til deg fra en nybegynner-scrapper, he-he :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails