fredag, januar 11, 2008

Stempeltreff sist helg :))

Sist helg var jeg på stempeltreff i Stavanger, og det var utrolig koselig :) Mine gode venner Ruth og Bjørg arrangerte et fantastisk treff på hotellet der Ruth jobber :) Mange kjente, gode stempelvenner og noen nye var på plass og lagde masse lekre kort i 2 hele dager :) Vi fikk pizza, masse god frukt og lekre kaker hele helga :) Jeg fikk laget hele 32 kort, lagde serier i 4 og en serie med 8 like kort, og er kjempefornøyd med helgas produksjon :) I tillegg fikk jeg tatt litt bilder av alle som var med og en del av de flotte kortene som ble laget :)











Her er kortene jeg laget :) Ganske enkle, da de skal til svigerinna mi som er personalsekretær i et stort firma, og de sender de ut som jubileumskort til sine ansatte :)






2 kommentarer:

  1. Hei Elsi!!

    Wow så mange nyyydelige kort du har fått laget på ny året.
    Og det ser virkelig ut som dere har kost dere på treffet.

    Ønsker deg en flott helg!!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  2. Nydelige kort du har laget :)

    Fortsatt flott & kreativ helg!

    Klem fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails