mandag, desember 17, 2007

Syk igjen....

Æsj...jeg er syk igjen :( Har hatt feber i flere dager og hoster og hoster, døgnet rundt...kort fortalt er jeg vanvittig sliten for tida :( Ikke blir det noe gjort heller....har ikke vasket, bakt julekaker eller pyntet noe til jul. Men har fått sendt avgårde julekortene, heldigvis :) Får håpe jeg snart føler meg bedre, ellers blir det en stusselig jul her i hjemmet ;)

Har allikevel et nytt kort å vise frem, som jeg lagde i sist uke :) Har brukt MME Frost papir, Happy Chic alfabet kuttet ut i mosegummi og diverse QK diecut og pynt :) Har også brukt litt av en gammel noteside, som jeg har fått av Anita(tusen takk!)

Ønsker alle en fin førjulstid!

3 kommentarer:

  1. Uffda, kjedelig å bli syk, spesielt akkurat i denne tia da! Håper du kommer deg fort.
    Kjempefint kort du har laget, artig måte du har brettet kantene på, og fine farger!
    God bedring! :)

    SvarSlett
  2. Ååå fy søren så nydelig. Lekkert og deilikat *smelt*

    Så gøy å se at du har fått bruk for notearkene. De gjør seg så absolutt bedre på dette nydelige kortet enn i en pose, stuet bort hos meg ;-)

    Ha en fin dag vidre Elsi, forhåpentligvis med litt mer overskudd og MYE mindre "bassilusker"

    Juleklem fra Anita

    SvarSlett
  3. Hei Elsi.. jeg har, midt oppi julestria gitt deg en liten utforring. Les mer i bloggen min. En koselig liten førjulsutfordring.

    Juleklem fra Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails