mandag, november 26, 2007

Mye bedre...

Endelig så begynner denne forkjølelsen å slippe! Dessverre så har jeg ikke vært særlig kreativ pga. forkjølelsen de siste ukene, men årets julekort skal dere iallfall få se :) Fikk laget ferdig alle på NM treffet, og det er jeg glad for i dag :) Fikk et godt råd av ei venninne(takk Bjørg) om å sette bilde på fremsiden istedet for på innsiden, for alle snur jo bildet ut allikevel, så derfor blir årets julekort til familien slik. Veldig enkle, men jeg skulle lage mange ;) Har brukt Frost papir fra MME og snøfnugg fra QK. Teksten er fra juleplata mi :)


4 kommentarer:

  1. Heiiiii Elsi
    så fint å lage med bilde utenpå kortet, og det var jo bare kjempe nydelig. Herlig gutt du har;)
    Ha en kjempe fin uke
    klem fra elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei Elsi!!

    Nydelig kort!!
    Og for en god ide og ta bilde på utsiden.

    Ha en flott dag!1

    klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  3. Hei vennen
    Et utrolig flott bilde av Kevin, og et ikke mindre flott kort. Jeg var heldig å se det i Tønsberg også - nydelig!

    Stikker innom for å ønske deg og dine en flott adventstid. Selv farer jeg avsted til Karlstad i helgen sammen med 4 andre par :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Heiiiii Elsi

    Var heeeeelt sikker på at jeg hadde lagt inn kommentar hos deg etter treffet, men her har det nok skjedd noe mystifistisk! Vel, uansett...

    TUSEN TAKK for sist! Det var en helt fantastisk og magisk helg. Kaller det bare NM-eventyret. For det er sånn det føles. Alice in wonderland :-) Er fremdeles ganske tynn lyft her hvor jeg befinner meg *knis*

    Må bare få skryte av mine alle dere jeg satt ved siden av og rundt under treffet. Det var så god, herlig og munter stemning at man må jo bare bli i godt humør. Syns det var så koselig å se deg og Kirsten, så blide og muntre hele tiden (selv kl.05:00, var dere solstråler). Herlig!

    Sa det på treffet, men det skader ikke å gjenta det: Så utrolig flott og herlig julekollage du har laget. Veldig smart å montere bildet på utsiden (smart thinking Bjørg ;-)) Den idéen kan det nok tenkes at jeg adopterer (lover å kildehenvise i så fall). Bilde av sønnen din er jo så flott også. Herlig gutt.

    Ha en strålende dag videre!

    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails