mandag, oktober 08, 2007

Mandag igjen

Tusen takk til alle som er innom bloggen min, det setter jeg stor pris på! Det er så koselig å få tilbakemeldinger fra dere :)

Papirfesten er over og det er mandag igjen.... Det har vært en helg med masse kreativt påfyll, noen kurs, litt shopping og mye latter :) Stemplere og scrappere er en herlig gjeng å være sammen med! Jeg har fått laget en del julekort og flere kurs LO`er, men jeg har ikke fått tatt bilder av de ennå... de kommer så snart de er klar ;)

Derimot har jeg tatt bilder av boka som min kjære mann fikk da han ble 40 :) Har brukt Bind it all maskinen til innbinding, Cosmo Cricket papir limt på coasters, litt stempler(mine stempler 8B gratulerer og Autumn Leaves), rubons, thickers og QK dies:) Kevin har laget tegning til far, og han har også tørket en flott blad som jeg laminerte og brukte i boka:)







1 kommentar:

  1. Å så fin den var. Den ble han nok glad for.
    så gøy å høre at du har hatt det så koselig på papir messa..
    Og tusen takk for mail. Jeg skal printe ut og snakke med de andre.. men nå har vi hatt treff i kveld, så det blir om 14 dager igjen vi treffes.
    klem fra elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails