tirsdag, oktober 23, 2007

Hjemme igjen :)

Er hjemme igjen etter en fantasisk messe!! Det er bare SÅ koselig å treffe nye mennesker og ikke minst se igjen alle gamle, kjente :) Jeg har fått mange, varme klemmer denne helga, og det gjør meg så godt!! Stempeldamer må jo bare være verdens beste venner!!

Takk til alle som var innom standen min og sa hei!

Her er ett demokort av stemplene mine, til standen min :) Kortet er stort, hele 15x30cm, morsom størrelse å jobbe med :) Stempler fra venner 2B og papir fra Prima og MME. Chipboard bokstaver, prima blomster, bling og bånd er brukt :)

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Elsi

    Takk for sist, det var utrolig hyggelig. Og bare så det er sagt, SELVSAGT husker jeg deg og når jeg fikk koblet Elsi med Else Irene Meling, så fikk jeg plassert deg. Vet jo veldig godt hvem du er. Er jo en lykkelig eier av 2 av dine fantastiske tekstplater; Gratulerer og Sjokolade.

    Som sagt, var det utrolig hyggelig å hilse på deg, og jeg er sååå enig med deg, stempeldamer må være de de hyggeligste damene i hele verden. Er utrolig imponert over deg som var så produktiv under nattscrapen. Kortene dine var bare så lekre da. Heldig de som får disse.

    Nå som jeg endelig har funnet dinn hobbykrok legger jeg en link hit! Gleder meg til å følge med på dine herlige kreasjoner.

    Ha en strålende dag videre!

    God klem

    SvarSlett
  3. Hei Elsi!

    Takk for sist! Det var kjempekoselig å treffe deg igjen!

    Dette kortet er utrolig flott, og det var ekstra gøy å få se det i virkeligheten; du lager fantastisk fine kort!!

    Stor klem fra Gunhild

    SvarSlett
  4. hei hei elsi
    åååå dette kortet var jo bare så utrolig nydelig, og de stempelene er også helt fantastiske. Herlige farger du har brukt
    klem fra elisabeth

    SvarSlett
  5. Hei Elsi,
    For at flott kort. Jeg liker så godt fargene du har brukt her. jeg har laget noen kort i dette formatet og det er kjekt å få noe større å utfolde seg pånoan ganger:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails