søndag, september 30, 2007

Ett par LO`er

Denne helga har vært travel... vi har feiret min manns 40 årsdag og svigerfars 65 årsdag, så det har vært full rulle i flere dager ;) Men nå er huset tomt og jeg har litt tid for meg selv før mann og barn er hjemme igjen.

Her er ett par LO`er som er laget i det siste :) Noen av bildene er langt fra perfekte, men jeg liker de allikevel og da får de være med :) Den øverste er etter en skisse i Ett Trykk, med stempler fra Fancy Pants og papir fra MME. Den nederste er sterkt inspirert av en dataLO av Ellen Ytterland(fra bladet Vi Scrapper), med MM maling og kraftkartong fra Bazzill :)


1 kommentar:

  1. God kveld Else!
    Se her ja.... Så flotte LOs du har laget! "Ikke perfekte bilder" er helt greit synes jeg! De skal være litt liv og sjel i de, det er det som er gøy.
    God natt og sov godt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails