tirsdag, august 30, 2011

Wild Orchid Crafts #31 - Tags, tags, tags

Ny uke og en ny utfordring hos WOC. Denne gangen er oppgaven å bruke tags, enten å lage en tag eller bruke tags på kortet ditt. Du finner mer info i bloggen vår. Husk å lese utfordringsreglene våre før du begynner.

Jeg har valgt å bruke tags på kortet mitt :) Selve kortet er stanset ut med GoKreate XXL Frame Frilly #10. Papirene jeg har brukt er fra Prima og teksten fra Stempelglede. Sommerfuglen har jeg laget selv, med rosebånd, perlestrå og perler fra WOC og en hvit fjør. Video om hvordan denne er laget kan du se her. Båndet er farget med Glimmer Mist. All den lekre pynten er selvsagt fra WOC: Vintage Seambinding, Self Adhesive Pearls, Organza Rose Trim, Pearl Spray, Sweetheart Blossom, Open Roses, Lace Trimmings, Paper Doilies.

Tusen takk for at du stikker innom ♥








2 kommentarer:

  1. Så lekkert! For en utrolig lekker sommerfugl du har laget :) Nydelige sarte farger og så vakre detaljer.

    SvarSlett
  2. Flott kort, liker fargebruken veldig godt. Veldig søtt med perlene på tag'en også. Takk for titten!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails