mandag, august 23, 2010

Wild Orchid Crafts Challenge #4 - Make it sparkle

Det er mandag igjen og vi er klare med en ny utfordring hos Wild Orchid Crafts :) Denne gangen vil vi se kort som skinner og glitrer. Ta en tur innom bloggen vår og se resten av designteamets lekre kort og ikke minst sjekk ut den flotte premien vinneren får :) Håper du har lyst til å være med oss.

Mitt kort ble råååsa, og jeg har brukt masse glitterlim på blomstene og på superjentas krone. Det er ikke så lett å vise glitter på bilder, men jeg håper dere ser at det skinner fint. Motivet er fra Mo's Digital Pencil og er fargelagt med Copic Sketch. Tekstene er fra Kort og Godt og Storyteller :) Jeg har brukt Spellbinder dies og puncher fra StampinUp og MS. All pynten er fra Wild Orchid Crafts; lekker Guipure blonde, organza bånd, 15mm roser, 20mm roser, Aster Daisy og 3mm og 5mm perler m/lim

Tusen takk for at du stikker innom hos meg ♥ Ha en flott mandag!


It's monday again and we are ready with a new challenge at Wild Orchid Crafts. This week we like to se creations that sparkles!  Please hop on over to our blog and check out the rest of the DT teams creations and the great prize we're giving the winner.

My card has a lot lot of glitter on the flowers and the crown of the supergirl :) The motif is from Mo's Digital Pencil and colored with Copics. Texts are from Kort og Godt and Storyteller. I've used Spellbindeer dies and punches from StampinUp and MS. All decor are from Wild Orchid Crafts;  lovely Guipure lace, organza ribbon, 15mm and 20mm roses, Aster Daisy and 3mm and 5mm selfadhesives pearls.

Thank you so much for stopping by ♥ Have a great Monday!






11 kommentarer:

  1. For et ndelig kort! Og den superjenta var jo bare herlig!

    SvarSlett
  2. Helt rå på fargelegging og kortlaging, og selv om min stil ikke er så veldig søt....så bare digger jeg kortene dine!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Smukt kort i nogle rigtig lækre farver. Og som altid fantastisk flot pyntet med mange lækre detaljer.

    SvarSlett
  4. Nok eet herlig motiv:). Og dette er som vanlig, fargelagt utrolig flott og "levende"!
    De arkene er jo helt safé alltid når det skal være jentete, synes jeg:)).

    HAr du/dere forresten fått solgt unna det dere skulle? Eller er det noe intr. igjen?:)). Får liksom ikke shoppet nok.."ler", selv om jeg absolutt burde stoppe opp litegranne:)).
    Håper du får en super dag, og jeg gleder meg til å se mer inpirerende kort fra deg!
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  5. Rett og slett nydelig, og igjen fantastisk flott fargelagt :-)

    SvarSlett
  6. Ohhh wowwww Eisi,What a wonderful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers and the details.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott!
    Elsker bruken av halvperler på denne!:)

    SvarSlett
  8. Paso a saludarte, hacia mucho tiempo que no entraba por tu blog, vi tus trabajos, preciosos como siempre.
    Besos desde España

    SvarSlett
  9. Paso a saludarte, hacia mucho tiempo que no entraba por tu blog, vi tus trabajos, preciosos como siempre.
    Besos desde España

    SvarSlett
  10. Stunning! I love your attention to detail - the splashes of shimmer and the lovely smattering of pearls :)

    SvarSlett
  11. Je trouve ton blog merveilleux, je me suis inspirée d'une de tes cartes pour la naissance d'une petite Néphélie.. Bises de Francve.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen, det setter jeg stor pris på! Klem, elsi

Thank you so much for taking the time to leaving me a comment, I appreciate that very much! Hugs, elsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails